miercuri, 7 septembrie 2011

Superstitii...Somn...Frig...

       Oare de ce la mine tot timpul ziua de miercuri este de fapt ziua de marti? Stiti voi mai bine cum se spune din popor...ca cica marti ar fi nici mai mult si nici mai putin de 3 ceasuri rele. Sa fie adevarat, sa nu fie...nu stiu ce sa cred, dar sigur pot sa va spun ca in cazul meu, miercurea ar fi ceva dubios :)).
       Am avut asa un inceput de zi aiurea...atat de somn mi-a fost azi (si inca imi este pentru ca ziua nu s-a terminat), de parca nu am mai dormit de 2 saptamani! Dimineata cand am plecat la serviciu...ce m-am gandit eu? hai sa ma imbrac mai subtire ca parca ieri a fost prea cald si poate azi o fi la fel. Bineinteles ca mi-a fost chiar frig...si inauntru la munca ma luase un frig de parca era iarna. Asta e...am indurat :D, ca deh...baba sufera la frumusete, nu? Totusi...ziua nu s-a terminat, asa ca cine stie ce o mai fi pana diseara? Asa cum ziceam...am observat ca miercurea trebuie sa mi se intample niste lucruri destul de ciudate...oricum, e bine ca nu sunt altele mai grave si ca sunt din astea trecatoare. 
     Vaaaai, asa de frumos se vede marea de la mine din birou de mi se face o pofta de plaja si de plimbare pe faleza da nu va puteti imagina :)). Asta era asa ca sa ma mai amarasc un pic :)).
        Sa aveti o zi frumoasa, calduroasa si linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu