marți, 6 septembrie 2011

Papa..Paparazzi...

       Cunoscuta piesa a interpretei Lady Gaga (Stefani Joanne Angelina Germanotta) este printere preferatele mele. "Paparazzi" are o poveste si un videoclip pe cinste pot sa zic. Si in principiu mai toate piesele acestei soliste mi se par a fi foarte bune! Am vrut sa fac asa o mica introducere pentru a putea trece la niste "adevarati" paparazzi, si anume cei din Romania.
       Ce sa te faci cu paparazzi din Romania? Sincera sa fiu nu stiu cum au ajuns acesti oameni cu aceasta "meserie" pe piata din Romania. Presa de azi si monden-ul de azi lasa de dorit din orice punct de vedere! Mi se pare de-a dreptul lipsa de bun simt sa stai permanent sa urmaresti asa-zise vedete de la noi din tara cand "ici" cand "colo" sa vezi ce fac, cu cine sunt si unde se duc si la ce ora si pentru ce. Este adevarat ca vedetele, sau mai bine spus persoanele publice isi asuma intr-un fel sau altul un risc atunci cand adopta aceasta "eticheta".Totusi acesti oameni cu asa-zisa lor meserie devin la un moment dat enervanti chiar si pentru cei care ii privesc din fata televizorului dar pentru cei care sunt vizati in mod direct.
       Recent s-a intamplat un caz la noi in tara despre care unii dintre voi poate ati citit. Este vorba de prea-urmarita si prinsa in flagrant, Andreea Marin Banica. Am vazut la televizor din intamplare filmuletul la o emisiune in care aceasta era "prinsa" de catre paparazzi la un restaurant cu soacra sa si inca o persoana. Va imaginati cat este grav? Oare ce puteau face aceste persoane la o masa in tr-un restaurant?  Problema care a fost de fapt? Ca d-ra Natalia Mateut (reporterita care alerga disperata sa scoata doua vorbe de la Andreea Marin) a fost impinsa si bruscata de catre vedeta. Pai mi se pare firesc si normal atat timp cat nesimtita aia se baga in sufletul ei si nu o lasa sub nici o forma in pace! Mai nou, Andreea Marin a depus si o plangere impotriva resturantului in care vedeta ar fi fost "prinsa". Mi se pare ca luat o decizie foarte corecta.
        Oricum ar fi...subiectele pe care unele emisiuni le dezvolta pe tema acesta legata de paparazzi, mi se par a fi lipsite de sens si doar pentru a se face o publicitate proasta si gratuita altora. Cand oare o sa intelegem ca si aceste persoane publice sunt oameni ca si noi, ca nu sunt extraterestrii sau niste roboti care ar trebui sa stea nemiscati si asa cum ar dori presa sa-i gaseasca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu