vineri, 2 septembrie 2011

Despre filme si cum adormim in fata lor:p

           Dupa cum poate unii dintre voi ati citit in profilul meu de pe acest blog, la categoria "filme" nu am fost prea indrazneata in a scrie mai multe titluri. De ce? Pentru ca nu imi place sa ma uit desi poate pentru unii dintre voi asta suna foarte ciudat! De cate ori incerc sa vad un film, ma plictisesc atat de tare incat adorm pur si simplu. Nu am rabdare sa ma uit iar inceputurile lor mi se par groaznice.
          Si ca sa vedeti ca nu sunt singura, am sa va spun ca si una dintre preferatele mele in ceea ce priveste in primul rand frumusetea acesteia, adoarme chiar atunci cand se uita la filmele in care joaca ea insasi. Si ma refer aici la superba actrita Angelina Jolie. Am gasit un articol in ziar in care chiar ea insasi spune ca "Brad mereu râde de mine. Adorm foarte repede când mă uit la un film. Sunt câteva în care am jucat chiar eu şi pe care nu le-am văzut niciodată." Bine...acum la ea poate e mai de inteles acest aspect, tocmai pentru faptul ca a jucat in atat de multe filme incat stie prea bine "firul epic" si cursul acestora. In orice caz...cand am citit acest articol am fost foarte fericita sa aflu ca nu sunt singura ca adorme cand se uita la filme:)). Dar trebuie totusi sa recunosc ca am si filme preferate la care m-as uita si de 50 de ori.
         Si pentru ca teoretic a venit toamna, va urez la toti sa aveti zile frumoase, insorite totusi si fara prea multe ploi.

Si...salutare de la mare...pentru ca aici este inca vreme buna de plaja!

Un comentariu:

  1. Da!!!!!!!!!!! perfect de acord cu ce ai scris, si eu ma incadrez in categoria celor care adorm la filme:)

    RăspundețiȘtergere