luni, 5 septembrie 2011

Pareri despre Bacalaureat (2011)

       Am sa scriu cate ceva despre acest subiect in primul rand pentru ca am cunostinte care s-au numarat printre cei nefericiti de anul acesta. Ce pot sa spun? Imi pare sincer rau pentru cei care nu au reusit sa treaca nici prima si nici a doua sesiune la acest BAC "ghinionist".  Asa cum bine stiti si voi acestia nu sunt prea putini ci din contra...Care sa fi fost problema? Pai unii spun ca prea au fost "urmariti" si ca vezi Doamne au avut mari emotii si nu s-au mai putut concentra in a da raspunsurile corecte pe foaia de examen, altii spun ca subiectele au fost foarte grele si asa mai departe. Ei bine...eu nu am aceeasi parere iar cei care sunteti inca destul de constienti de valorile din tara asta ar trebui sa ganditi aproximativ la fel. Nu inteleg de ce atat de mult "tam-tam" pe acest subiect! Nu este destul de clar inca? Ce oare mai vrem? Nu este destul de clar si de logic ca atat putem noi...romanii astia pierduti? Sau mai bine zis ca atat pot copiii din tara noastra...
      Pana in acest an stim prea bine cu totii ca BAC-ul la noi in tara era "floare la ureche", nu? Trebuie sa recunosc ca si in anul in care eu am sustinut acest examen, a fost atat de lejer si atat de mult puteai sa faci ce vrei, incat daca te ducea putin capul puteai lua 10 chiar si la toate probele (nu, eu nu am luat 10 la toate:)) ). Cum se intampla asta? Foarte simplu...inainte sa intram la fiecare proba, faceam cu totii asa-zisa "cheta" pentru supraveghetori iar ei ne lasau sa facem exact ce doream. Iata ca din acest an, desi mult prea tarziu...s-au "trezit" si ai nostrii sa ia ceva masuri! Dar bine...niciodata nu-i tarziu, nu? E foarte bine si acum si important este sa se tina de treaba asta in fiecare an!
      Din pacate asta este adevarat valoare a elevilor din Romania la momentul de fata si sincer nu vad sa-si aiba rostul vreo scuza din partea lor. Eu una...ma bucur pentru ca s-a intamplat asa pentru ca cine stie...poate la anul avem surprize placute si elevii se vor apuca de invatat. Desi, e mult prea greu de crezut asta, nu?

Sa aveti o zi linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu