vineri, 2 septembrie 2011

Fucking shit! Monica Anghel canta manele!

            Nu stiu daca mi se va mai intampla sau nu sa public doua postari in aceeasi zi, insa nu m-am putut abtine in seara asta clar! 
             Fratilor si draga lume, acum cateva minute butonam telecomanda si am ajuns la postul Antena 2, mai exact la emisiunea "Agentul VIP" a lui Cristi Brancu. Ce sa zic...draguta emisiunea dar mai trebuie sa imi placa si invitatii:D. In aceasta seara a fost invitata prea-minunata solista Monica Anghel, una dintre preferatele mele si o persoana pe care o apreciez foarte mult. Emisiunea era pe sfarsite asa ca bineinteles, invitata se pregatea sa interpreteze o piesa. Ce sa-mi auda oare urechile??? Dansa a spus chiar asa: "voi interpreta o melodie compusa chiar de Costi Ionita." Mi-am zis in mintea mea dar totodata si sotului meu: WWWOOOOWWWW, NU POT SA CRED ASA CEVA! Initial parca imi venea sa spun: "bai Costi Ionita asta chiar e prea smecher-stecher", dupa care mi-am zis: "dar cum este oare posibil ca o interpreta cum este Monica Anghel sa cante ceva compus de Costi Ionita?" Si iata dragilor ca incepea si piesa...sa va spun cum suna? Uuuufffffff, mi-e jena, mi-e mila, mi-e cum vreti voi! Fratilor era 99,9% MANEAAAA!!!!! Deci mi se pare incredibil de-a dreptul acest lucru! Am rezistat si am ascultat-o pana la final, desi nu mi-a fost usor! Nu stiu ce sa mai zic...dar la asa ceva sincer va spun ca nu m-am asteptat, mi se pare totusi extrem de deplasat in primul rand din partea acestei soliste ca a acceptat asa ceva si ca a fost de acord sa cante o asemenea piesa. Despre versuri? La fel...jalnice...asemenea unei manele. 
           Multi dintre prietenii si cunoscutii mei ma intreaba inca de ce nu am facut o cariera in muzica pentru ca ma pricep in acest domeniu. Si am sa va spun si voua acum cum le-am mai zis si lor de atatea ori, de ce. Pentru ca nu as fi suportat ceea ce se petrece in zilele noastre in acest domeniu. Cred ca vedeti si voi destul de bine cum se petrece totul si ce asa-zise "sacrificii" trebuie sa faci pentru a deveni cunoscut pe piata muzicala din "Romanica"! Bineinteles...nu vreau sa generalizez acum pentru ca sunt si oameni care au ajuns cunoscuti prin fortele proprii.
            Si in loc de incheiere...HAIDETI SA-I LASAM PE ADRIAN MINUNE, SALAM, GUTA SI ALTII DE GENUL LOR SA-SI FACA EI TREABA CUM TREBUIE, nu pe solistele de muzica usoara consacrate din Romania!

Week-end placut sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu