joi, 1 septembrie 2011

Despre monden si prea-discutata nunta a lui Borcea

          Mai lume...prin ce ziare m-am uitat in ultimele zile si ce reviste am mai citit, am dat numai de nunta asta, asa-zisa nunta a anului. Asa ca, nu m-am putut abtine nici eu si trebuie sa imi dau cu parerea...asta este. Pentru ca sunt fara doar si poate o "devarotoare" de presa mondena (show-biz) si recunosc ca imi place la nebunie sa citesc ziare precum "Libertatea", "Click", "Can-can", etc. am sa imi spun punctul de vedere despre ceea ce mi se pare interesant.
         Despre nunta lui Borcea...ce sa zic? Intr-adevar multi bani investiti, multi invitati si poate si bun gust. De ce spun "poate" despre bunul gust? Pentru ca am destul de multe reprosuri in ceea ce priveste mai ales costumatia mirilor. In orice caz si oricum ar fi...ginerica a aratat dupa parerea mea, mult mai bine decat miresica. Desi costumul ala total alb nu mi s-a parut ca era potrivit pentru el chiar daca o fi dat nu stiu cati bani! Despre mireasa...sincer nu mi-a placut aproape nimic din toata vestimentatia! Spun aproape nimic, pentru ca singurul lucru care mi-a placut, a fost acea diadema daca pot sa-i spun asa de pe cap. In rest...rochia mi s-a parut mult prea impopotonata, zorzonata sau cum vreti sa-i mai spuneti voi. O fi costand ea 20.000 de euro, dar nu era potrivita pentru ea si pentru asa-zisi oameni cu stil, sau care considera ca au stil. Coafura din nou nu mi s-a parut ca a fost prea ok, as fi vazut-o altfel...probabil cu un coculet strans, sau ceva de genul. Sa nu mai spun si de buzele ei mult, mult prea rosii. In fine...eu oricum nu am vazut intr-o lumina buna ceea ce s-a petrecut...adica toata aceasta nunta si toata aceasta investitie. Sa nu mai zic ca am mai citit un ziar ca are a facut chiar sondaje de opinie in randul unor sateni in legatura cu aceasta nunta, de parca ar fi super-mega-important sa stim cati la suta dintre sateni au auzit de aceasta nunta, etc.
        Eu am o singura concluzie cu privire la acest subiect: DEGEABA AI UN CAR CU BANI, DACA NU AI BUN GUST SI NU STII PE CE SA-I CHELTUI! Pacat...

Sa aveti o zi minunata si linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu