sâmbătă, 3 septembrie 2011

O chestie ciudatica, dulce, trasnita si in acelasi timp o rochie...

          Pentru inceput o sa va spun ca in ultimele zile nu m-am simtit tocmai grozav si chiar si in acest moment am o raceala mare si tare de care nu mai scap! Probabil aerul conditionat e de vina dar asta este...fara el nu se poate (inca). In fine...sper sa imi treaca in curand. Mai ales ca vorba aia "lasa ca pana te mariti iti trece" la mine nu mai e valabila. :))
          Rasfoind si navigand pe internet am gasit un subiect foarte dragut si interesant. Ca vorba aceea...la cate lucruri trasnite mai apar in ziua de azi in lumea asta mica, ce ne mai mira oare? Cica s-a inventat rochia de mireasa "pentru criza"; adica...in acelasi timp si tort si rochie. Acest "tort-rochie" are tot ceea ce ii trebuie, de la sirop si glazura pana la crema si ciocolata si "tot tacamul" pentru a putea fi servit de catre invitati. Bineinteles ca acest tip de rochie de mireasa este mai mult decat incomod si in plus...ce mi se pare foarte distractiv...pai cum sa manance invitatii din el? Sa inteleg atunci ca toata lumea ar avea mai apoi parte si de un show "streaptese" din partea "domnisoarei" mireasa (asa cum se zice pe la nuntile din Romania)? E totusi un pic ciudata ideea artistei Lukka Sigurdardottir, nu?
           Va spun noapte buna si racoroasa tuturor!





                     http://www.acasatv.ro/moda/rochie-si-tort-in-acelasi-timp-tinuta-perfecta-pentru-gurmande.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu