duminică, 4 septembrie 2011

Poze de week-end!

            Pentru ca azi m-am distrat foarte tare alaturi de cateii mei, m-am gandit ca poate o sa va fac si voua ziua mai frumoasa si mai vesela daca o sa vedeti cateva poze cu ai mei catelusi. De fapt unul ar putea fi numit catelus...dar celalalt mai mult "cateloi" :)). 
             Asadar...pentru cine nu-i cunoaste inca...cel mic este o corcitura intre coker si bichon si il cheama Boby sau Bobita cum ii mai zicem noi. Cel mare este un ciobanesc german cu parul scurt si il cheama Max, Iorga Max chiar:)), are si acte in regula pe acest nume:)). O sa vedeti poze cu Boby si cu parul lung si cu parul scurt si mai mic si mai mare, de asemenea si cu Max. Si pentru ca Boby umbla de nebun peste tot si se face ca porcul, azi l-am frezat si l-am spalat asa ca sa fie cel mai "gigea" catelus din lume:). Asa ca...priviti cum arata in variata "reimprospatata" (mai exact pozele din partea stanga) :)).







 








SA AVETI O SEARA MINUNATA SI O SAPTAMANA LINISTITA!
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu